Die wohl interessanteste Kategorie. Ihr habt Probleme mit Eurem Peugeot? Die Werkstatt weiss mal wieder nicht weiter? Das Handbuch gibt auch nichts mehr her? Na dann, stellt Eure Frage hier rein.
-
rajab
Beitrag
von rajab » Di 09.04.02 15:06
Ich ha aber relativ VIEL z tue :-) ..bin aebe momentan a minere LAP Facharbeit dra (sowas wie Selbstständive Vertiefungsarbeit) aber mit praktische Teil usw.!
Du muesch a dim goldige 306 beidi Stossstange und d siteleiste lackiere! ha das a mim blaue mache la.. gseht einiges besser us... vorallem bi nem goldige wuerkt das wunder! ha suesch am weekend pics zur verfuegig!
gruzz!
-
Phil206RC
- Frühschalter
- Land: Schweiz
-
von Phil206RC » Di 09.04.02 15:12
ja denn verschiebemer das uf es anders mal :-)
nee ich find d'stosstange und sietezierleischte guet so...sus ischs ja langwielig wenn alles goldig isch! naja isch gschmacksach! aber di breite schiewerferblende und s'race-gitter mached mega viel us! jetz ischer bächtig möse! *g*
pics sind bald z'gseh...hoffi...:-))
löwengruss
-
rajab
Beitrag
von rajab » Di 09.04.02 15:17
breiti schiwerferblenden?! wo bstellt?! bi de d&w und ueberall gits nur so ganz duenni.. fasch noed bemerkbari! haesch den du anderi?! woher?! *g*
gruzz
-
Phil206RC
- Frühschalter
- Land: Schweiz
-
von Phil206RC » Di 09.04.02 15:26
me chauft au nüt bi d&w...usser me fahrt en golf oder so schrott! *g*
lueg mal de link a...
greetz
<ul><li><a href="
http://www.psa-car-style.de" target=_blank>mein Tuner: PSA Car Style ...gute Preise und super Service!!! :-))</a></ul>